هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن
در دنیای امروز تامین آسایش و آرامش روحی بشر یکی از هدف های اصلی بوده و بکارگیری تکنولوژی و علوم پیشرفته در طراحی و خلق فضا و اجرای پروژه های معماری از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه ارتباط تصویری دارای جایگاه ارزشمندی است و نقشه کشی معماری یکی از مهمترین گونه های آن بوده و در تمامی رشته های فنی مورد استفاده قرار می گیرد. فراگیری علم و هنر معماری و آشنایی با سبک و شیوه های معماری اسلامی ایران و جهان و بنا های تاریخی سایر ملل از مباحث بسیار مهم و ضروری لین رشته به شمار می رود. هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با مبانی هنرهای تجسمی، ترسیم فنی و نقشه کشی، طراحی و درک تصاویر، حجم و ماکت سازی، متره و برآورد، کاربرد رایانه در نقشه کشی، مبانی طراحی معماری، بناهای تاریخی، مواد و مصالح ساختمانی، نقشه برداری و ترازیابی با دوربین های نیوو و ... آشنا می شوند.

با معرفی رشته معماری در خدمت شما هستیم.
 
زمینه ها و عناوین شغلی رشته:
  • نقشه کش نقشه های اجرایی معماری
  • نقشه کش معماری داخلی
  • نقشه کش نقشه های سازه ای
  • نقشه کش کامپیوتری
  • کمک پژوهشگر معماری
  • گنترل کیفیت ساختمان
  • دفاتر مهندسین مشاور و طراح
  • مترور
  • نظارت بر امور زیبایی ساختمان و ...
           برای اینکه شاد و خوشحال باشید، نیاز به یک رویکرد چندجانبه و تمرکز بر روی جنبه‌های مختلف زندگی را دارید. خوشبختی یک حالت ذهنی و احساسی است که ممکن است در هر فرد به شکل‌های مختلفی تجربه شود
           افزایش اعتماد به نفس یک فرایند تدریجی است که نیاز به آگاهی، تمرین و تغییر نگرش دارد. برای تقویت اعتماد به نفس، می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید
           بیل گیتس (Bill Gates) سیزده ساله بود که مدرسه امکان استفاده از کامپیوتر را برای دانش آموزانش فراهم کرد. او چنان به برنامه نویسی برای کامپیوتر علاقه مند شده بود که اجازه داشت در کلاس ریاضی شرکت نکند و در عوض زمانش را به برنامه نویسی بگذراند.
           در سال 1947 میلادی و در خانواده ای سخت گیر و نسبتا مذهبی در برزیل به دنیا آمد. ذهن پرسشگر و رؤیاپرداز کوئیلو از همان کودکی رؤیای نویسندگی را در سر می پرورانید
           وقتی اکثر معلمان شروع به برنامه ریزی دروس خود برای هفته می کنند، امیدوار کردن دانش آموزان یا ایجاد انگیزه و امید در محصل ها معمولا در الویت برنامه های تدریس شان نیست. با این حال، صرف کمی زمان در هر روز برای آموزش و تمرین مهارت‌های امید می‌تواند مزیت های روشن و سنجیده ای را برای دانش‌آموزان و کل کلاس درس به همراه داشته باشد.