هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » معرفی کتاب » قدرت بیان »
۱۳۹۸ جمعه ۱۷ آبان

کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی ترین اسرار را برای شما فاش می کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی هایتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت تان ضروری هستند تغییر بدهید.

معرفی کتاب قبولی در کنکور

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (قدرت بیان) با شما هستیم.

این کتاب موثر که سرشار از استراتژی های اثبات شده و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانی های ترغیب کننده تجاری است، به شما کمک می کند سریع تر در حرفه تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید.

توانایی برای صحبت در حضور گروهی از افراد در موفقیت های شما بسیار مؤثر است. خوب صحبت کردن برای شما احترام می آورد و این اقدام باعث افزایش عزت نفس هنگام مصاحبه می شود. در واقع همین عزت نفس است که شما را در مصاحبه ها شاد و پر انرژی می کند و می تواند توجه دیگران را به شما جلب نماید. با خوب صحبت کردن می توانید افراد مختلف را در کوتاه ترین زمان متقاعد کنید و با طی مراحل بعدی به اهداف خود نزدیکتر شوید.

در این میان چه چیزی مهم ترین دارایی شماست؟ ذهن شما. یکی از با ارزش ترین مهارت هایی که شما و هر کس دیگری به آن نیاز دارید، این است که خوب و دقیق فکر کنید تا بتوانید احساسات و خواسته های خود را آشکارا بیان کنید. این مهارت به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر از افراد باهوش و زیرکی که در کنارتان هستند، پیشرفت نمایید.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

برای هر صحبتی ابتدا باید مطالب خود را جمع آوری و سپس طبقه بندی کنیم. این کار باعث می شود که به جای در حین صحبت، قبل از آن از ذهن مان استفاده کنیم و نحوۀ بیان خود را به حد اعلا برسانیم.

ترس خود را از بین ببرید و در شغل تان پیشرفت کنید

منبع: کتابراه

           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
           وودی آلن یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان آثار طنز در زمانه معاصر است. او با فیلم ها و نمایشنامه های خود برنده جوایز معتبر مختلفی چون جایزه او. هنری و اسکار شده است. از بهترین کتاب های وودی آلن می توان به عناوینی چون «حباب معلق» و «مرگ در می‌زند» اشاره کرد.