هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

عربی (پایه یازدهم) کلیه رشته ها

عناصر و جزئیات ساختمان پایه یازدهم (فصل هشتم )

عناصر و جزئیات یازدهم معماری

تاسیسات (پایه یازدهم) معماری

عناصر و جزئیات ساختمانی (پایه یازدهم) رشته معماری (فصل نهم: در و پنجره)

عناصر و جزئیات ساختمانی (پایه یازدهم) رشته معماری (فصل هشتم)

ریاضی (پایه یازدهم) مبحث لگاریتم (جلسه اول)

ریاضی (پایه یازدهم) مبحث لگاریتم (جلسه دوم)

ریاضی (پایه یازدهم) مبحث لگاریتم (جلسه سوم)

فیزیک، دما و گرما (پایه دهم و یازدهم) کلیه رشته ها (جلسه دوم)

فیزیک فصل چهارم (پایه یازدهم) معماری، فتوگرافیک (قسمت اول)

فیزیک فصل چهارم (پایه یازدهم) معماری، فتوگرافیک (قسمت دوم)

فیزیک فصل چهارم (پایه یازدهم) معماری، فتوگرافیک (قسمت سوم)

ریاضی سال یازدهم ادامه پودمان چهار

ریاضی (سال یازدهم) ادامه بحث لگاریتم

عربی (سال یازدهم) قواعد درس هفتم

عربی (سال یازدهم) قواعد درس هشتم (بخش دوم)

عربی (پایه یازدهم) درس 7 حل تمرین (کلیه رشته ها)

عربی (پایه یازدهم) درس 7 حل تمرین (کلیه رشته ها)

پیام مشاور برای سال یازدهم

ریاضی (یازدهم) ادامه پودمان پنج

فارسی (یازدهم) قسمت اول

فارسی (یازدهم) قسمت دوم

زبان (یازدهم) گرامر

زبان (یازدهم) نمونه سئوال

زبان (یازدهم) گرامر

زبان (یازدهم) نمونه سئوال

زبان (یازدهم) یادگیری لغات

عناصر و جزئیات (یازدهم) معماری (فصل 9 بخش دوم)

فارسی (یازدهم) قسمت سوم

کارگاه نو اوری سال یازدهم

فارسی (یازدهم) بخش ماقبل آخر

فارسی (یازدهم) قسمت پایانی

معماری (یازدهم) عناصر (فصل 9 بخش سوم)

معماری (سال 11) عناصر و جزئیات ساختمانی (فصل 10 نماسازی)

معماری (سال 11) عناصر و جزئیات ساختمانی (فصل 10 نماسازی، بخش دوم)

           افزایش اعتماد به نفس یک فرایند تدریجی است که نیاز به آگاهی، تمرین و تغییر نگرش دارد. برای تقویت اعتماد به نفس، می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید
           بیل گیتس (Bill Gates) سیزده ساله بود که مدرسه امکان استفاده از کامپیوتر را برای دانش آموزانش فراهم کرد. او چنان به برنامه نویسی برای کامپیوتر علاقه مند شده بود که اجازه داشت در کلاس ریاضی شرکت نکند و در عوض زمانش را به برنامه نویسی بگذراند.
           در سال 1947 میلادی و در خانواده ای سخت گیر و نسبتا مذهبی در برزیل به دنیا آمد. ذهن پرسشگر و رؤیاپرداز کوئیلو از همان کودکی رؤیای نویسندگی را در سر می پرورانید
           وقتی اکثر معلمان شروع به برنامه ریزی دروس خود برای هفته می کنند، امیدوار کردن دانش آموزان یا ایجاد انگیزه و امید در محصل ها معمولا در الویت برنامه های تدریس شان نیست. با این حال، صرف کمی زمان در هر روز برای آموزش و تمرین مهارت‌های امید می‌تواند مزیت های روشن و سنجیده ای را برای دانش‌آموزان و کل کلاس درس به همراه داشته باشد.
           یکی از نوابغ مسلم ادبیات روسیه در قرن نوزدهم بود. دو رمانِ «جنگ و صلح» و «آنا کارنینا» از شاهکارهای فناناپذیر این داستان نویس شهیر به شمار می‌روند