هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » معرفی کتاب » ساکت شو و انجامش بده »
۱۳۹۹ دوشنبه ۳۰ تير

مهم ترین دارایی یک شرکت چیست؟ با توجه به تحقیقات انجام شده در مدرسه تجارت هاروارد، مهم ترین دارایی یک شرکت اعتبار آن است. مهم ترین دارایی شرکت همان حرفی است که مردم درباره آن، محصولات و خدماتش به دیگران یا مشتریان احتمالی دیگر می گویند.

هنرستان رشته کامپیوتر معرفی کتاب

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (ساکت شو و انجامش بده) با شما هستیم.

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و حرکت اطلاعات و تغییر سریع سلیقه مشتری، محصولات و خدمات نیز سریع تر از همیشه تغییر می کنند. اما اعتبار همیشه باقی می ماند. می توان گفت اعتبار یعنی همه چیز. به عنوان مثال شرکت هایی مانند گوگل یا اپل را در نظر بگیرید. اعتبار آن ها آنقدر عالی است که با ارائه هر محصول یا خدماتی، در آن زمینه به پیشتاز تبدیل می شوند. بنابراین، مهم ترین دارایی شما چیست؟ برای شما نیز مهم ترین دارایی همان اعتبارتان است! این همان چیزی است که وقتی نیستید، مردم درباره شما می گویند. این ها همان جملاتی هستند که مردم برای توصیف شما استفاده می کنند تا نشان دهند که فکر می کنند شما چقدر درکارتان خوب هستید.

برایان تریسی در کتاب فقط ساکت شو و کارت رو انجام بده، یک روش ساده، عملی و اثبات شده هفت قسمتی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت تا در چند ماه و چند سال آینده به موفقیت هایی دست پیدا کنید که از موفقیت هایی که اغلب مردم در طول مدت عمرشان بدست می آورند بیشتر است.می توان گفت که یکی از محورهای اصلی کتاب فقط ساکت شو و کارت رو انجام بده ، پاسخ به این سوال است که: «چرا بعضی از مردم موفق تر از دیگرانند؟» اساس موفقیت بر واژه هایی نیست که شما می گویید، واژه هایی مانند: ای کاش، امیدوارم، قصد دارم و ...برایان تریسی (Brian Tracy) رئیس یک شرکت بین المللی گسترش منابع انسانی است که اداره مرکزی آن در شهر ساحلی سولانا در ایالت کالیفرنیا است.

او نویسنده هفتاد کتاب بوده و بیش از هشتصد برنامه آموزشی صوتی و تصویری تولید کرده است. آموزش های او به چهل ودو زبان ترجمه شده و در شصت وچهار کشور مورداستفاده قرار می گیرند. او در امور اجتماعی شخصیت فعالی دارد و برای سازمان های غیرانتفاعی متعدد به عنوان مشاور خدمت می نماید.هدف اصلی شما در زندگی چیست؟ به عقیده ارسطو پشت سر هر هدفی، هدف دیگری وجود دارد تا اینکه به هدف اصلی می رسید که شادمانی است... تا هنگامیکه هنوز توقف نکرده اید اصلاً مهم نیست که چقدر آهسته می روید.

شما آنچه که اعتقاد دارید نیستید بلکه شما خودِ همان اعتقاداتتان هستید. ترس از شکست بدترین اعتقاد است. ترس از شکست رفتار را فلج می کند و تفکر را تار و ابرآلوده می نماید.آنچه شما می گویید، آرزو می کنید، امیدوارید یا قصد انجام آن را دارید مهم نیست. تنها چیزی که مهم است کاری است که هم اکنون انجام می دهید. کارهای شما ساعت به ساعت، دقیقه به دقیقه به شما و به هر آن کسی که در اطراف شماست می گوید که شما واقعاً چه کسی هستید و واقعاً چه می خواهید و دنبال چه هدفی حرکت می کنید. شما امروز همان کسی هستید که هستید و همان جایی هستید که هستید و این بدلیل تمام انتخاب های شما در گذشته تا به حال است.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید اما آینده را می توانید.در جهان تنها یک نفر وجود دارد که می تواند شما را از رسیدن به موفقیت بزرگ بازدارد، و آن شخص خود شما هستید. اگر تصمیم بگیرید که در آینده هیچ وقت ناامید نشوید به زودی پاسخ خودکار شما به هر مسئله یا گرفتاری، عنصر استقامت خواهد بود به طوری که حتی بدون فکر کردن درباره آن، خود را بالا خواهید کشید و حرکت رو به جلوی خود را حفظ خواهید نمود...

منبع: فیدیبو و دیجیکالا

           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
           وودی آلن یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان آثار طنز در زمانه معاصر است. او با فیلم ها و نمایشنامه های خود برنده جوایز معتبر مختلفی چون جایزه او. هنری و اسکار شده است. از بهترین کتاب های وودی آلن می توان به عناوینی چون «حباب معلق» و «مرگ در می‌زند» اشاره کرد.