هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ مرداد

"کری سیگل" نویسنده کتاب "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" 5 فرزند دارد. او ابتدا یک سری توصیه های پولی برای فرزندانش که در آستانه بزرگسالی بودند تهیه کرد و سپس آنها را در قالب 99 قانون مدیریت پول شخصی در زندگی، به یک کتاب تبدیل کرد.

معرفی کتاب قبولی در کنکور

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟) با شما هستیم.

واقعیت این است که مهارت های مدیریت پول شخصی تقریبا در هیچ یک از دوران دبیرستان، دانشگاه و حتی دوره های مدیریت MBA آموخته نمی شود، علاوه بر این که کتاب های این حوزه نیز عمدتا محتوایی بسیار پیچیده و طولانی دارند.

بنابراین کتاب "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" را می توان یک اتفاق تازه دانست در عرصه آموزش مدیریت پول به افرادی که حرفه شان تجارت نیست و به ویژه جوانان و نوجوانان.

پشت جلد این کتاب آمده است:
چرا دانش آموزان در دبیرستان ها و دانشگاه ها ملزم به گذراندن دروسی همچون زبان انگلیسی، ریاضی و علوم هستند ولی در عین حال، هیچ نیازی به یادگیری مدیریت پول شخصی احساس نمی شود؟!

مهدی گازر و مهدی بختیاری، مترجمان این اثر مفید و کاربردی هستند و انتشارات "آوین" ان را منتشر کرده است.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

خواندن "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" را به کسانی که می خواهند مدیریت پول را به زبانی ساده و کاربردی یادبگیرند، توصیه می کنیم.

منبع: سواد زندگی

           افزایش اعتماد به نفس یک فرایند تدریجی است که نیاز به آگاهی، تمرین و تغییر نگرش دارد. برای تقویت اعتماد به نفس، می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید
           بیل گیتس (Bill Gates) سیزده ساله بود که مدرسه امکان استفاده از کامپیوتر را برای دانش آموزانش فراهم کرد. او چنان به برنامه نویسی برای کامپیوتر علاقه مند شده بود که اجازه داشت در کلاس ریاضی شرکت نکند و در عوض زمانش را به برنامه نویسی بگذراند.
           در سال 1947 میلادی و در خانواده ای سخت گیر و نسبتا مذهبی در برزیل به دنیا آمد. ذهن پرسشگر و رؤیاپرداز کوئیلو از همان کودکی رؤیای نویسندگی را در سر می پرورانید
           وقتی اکثر معلمان شروع به برنامه ریزی دروس خود برای هفته می کنند، امیدوار کردن دانش آموزان یا ایجاد انگیزه و امید در محصل ها معمولا در الویت برنامه های تدریس شان نیست. با این حال، صرف کمی زمان در هر روز برای آموزش و تمرین مهارت‌های امید می‌تواند مزیت های روشن و سنجیده ای را برای دانش‌آموزان و کل کلاس درس به همراه داشته باشد.
           یکی از نوابغ مسلم ادبیات روسیه در قرن نوزدهم بود. دو رمانِ «جنگ و صلح» و «آنا کارنینا» از شاهکارهای فناناپذیر این داستان نویس شهیر به شمار می‌روند