هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید نوشته ی کریس وایدنر، با ارائه تکنیک ها و راه حل های کاربردی به شما کمک می کند تا رویاهایتان را به واقعیت مبدل کنید و دانشی را بیاموزید که افراد موفق سال هاست آن را فراگرفته اند.

کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید (Live the Life you have always dreamed of) برای افرادی مناسب است که آرزوی داشتن زندگی بهتر را در سر دارند و برای رسیدن به آن با امید و انگیزه قدم برمی دارند. همانطور که می دانید خواستن توانستن است بنابراین در این دنیا هر چیزی را که بخواهید می توانید به دست آورید فقط به همت و اراده ی خودتان بستگی دارد.

معرفی کتاب قبولی در کنکور

چند لحظه چشمانتان را ببندید و به زندگی رویایی که در ذهن دارید، فکر کنید. آن را می بینید؟ آدم ها و صداها را می شنوید؟ آن را احساسش می کنید؟ اگر قادر بودید رویاهایی را که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید، زندگی مجلل تری نداشتید؟ به هر حال، در اغلب مواقع، بعد از آن که رویایی را در ذهن خود دارید چشمانتان را باز می کنید و به خود می گویید: «حالا باید برگردم به واقعیت!»

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (زندگی رویایی تان را خلق کنید) با شما هستیم.

آن زندگی که برای شما آرزو و رویاست، بعضی ها آن را هر روز لمس می کنند! چرا؟ چون از شما بهترند؟ چون خوش شانس تر از شما هستند؟ قطعاً این گونه نیست! پس دلیلش چیست؟ زیرا آن ها برای تحقق بخشیدن به رویایشان تلاش کرده اند و هر آنچه که لازم بوده انجام داده اند. آن ها دیگر رویاپردازی نکردند بلکه رویاهایشان را خلق کردند! و خودشان مسئول سرونوشنشان شدند. حالا، نوبت شماست!

شما درست همان طور زندگی می کنید که انتخابش کرده اید. این، بدین معناست که می توانید زندگی ای متفاوت با آنچه اکنون دارید برای خود انتخاب کنید. منطقی است، نه؟ تصمیم های آگاهانه ای که هر یک از شما پیش از این گرفته اید، شما را به اینجا کشانده است. اغلب شما پس از انتخاب رشته و فارغ التحصیل شدن از آن، شغلی را انتخاب کرده و در شرکت انتخابی خود مشغول به کار شده اید. پس انتخاب کرده اید!

حالا، اگر از زندگی تان راضی نیستید، تصمیم بگیرید که تغییرش دهید! می توانید خوب هم می توانید! اولین اشتباهی که اغلب مردم مرتکب می شوند مربوط به کلماتی است که به کار می برند. آن ها با این کلمات مانع پیشرفت خودشان می شوند و برای همین، درجا می زنند! دقت کنید که: «نمی کنم» را با «نمی توانم» اشتباه نگیرید.

نظرات برخی بزرگان درباره ی کریس وایدنر:

- من که سخنرانی در برابر جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر را تجربه کرد ه ام، می توانم به شما بگویم هم اکنون کریس وایدنر یکی از بهترین سخنرانان امریکاست. محتوای سخنرانی های او فوق العاده است و به شنونده انگیزه ی فراوان می دهد. او مردی شوخ طبع، تیز هوش و صریح است. مطمئنم شما هم از او خوشتان خواهد آمد. (برایان تریسی)

- از این که خیلی زود توانستم از اصول عملی او در زندگی شخصی و حرفه ای ام بهره ببرم، حیرت زده شدم! کریس در سازماندهی مطالب آموزشی خود و ارائه ی آن ها به گونه ای سودمند، مؤثر و جذاب، بسیار موفق عمل کرده است. از نظر من سخنرانی او بسیار ارزشمند بود و من حضور در همایش های او را به همه توصیه می کنم. (مایکل لینو)

- دو کتاب فرشته ی درون و دوازده ستون تو را نتوانستم زمین بگذارم و آن ها را در یک نشست خواندم. در یک کلام می توانم بگویم فوق العاده بودند! هر دو کتاب به شدت مرا تحت تأثیر قرار دادند. بی تردید آن ها را دوباره و دوباره خواهم خواند، زیرا مطمئنم هر بار درس های بیشتری از آن ها خواهم آموخت. می خواهم ده اصل فرشته ی درون و دوازده اصل دوازده ستون را چاپ کنم و آن ها را روی میز کارم بگذارم تا هر روز جلوی چشمانم باشند. باز هم از تو سپاسگزارم. (پَم استسیوک)

جملات برگزیده ی کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید:

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

- اغلب مردم درباره ی آنچه در طول یک سال می توانند انجام دهند مبالغه می کنند، اما آنچه را در ده سال می توانند انجام دهند، دست کم می گیرند. (آنتونی رابینز)
- تصور، توانمندی خارق العاده ای است که ما را به تعقیب رویاهایمان ترغیب می کند. (کریس وایدنر)
- نیرویی که بر آن غلبه کنیم، از آنِ ما می شود. (رالف والدو امرسون)
- اگر ندانید به کجا می روید، ممکن است از جایی دیگر سر در آورید. (یوگی برا)

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

کریس وایدنر (Chris Widener) نویسنده ای توانا، سخنرانی قهار و یکی از افراد مشهور دنیای تجارت محسوب می شود. او آثاری به نام فرشته درون، هنر تاثیرگذاری و دوازده ستون را خلق کرده که در دسته پرفروش ترین کتاب ها در سطح آمریکا میباشد.

سازمان ها و مؤسسات بزرگ و مطمئن آمریکا نظیر جنرال الکتریک و سیسکو سیستمز و نیز دانشکده ی بازرگانی هاروارد از سخرانی های کریس وایدنر درباره ی موفقیت بسیار بهره برده اند.

در بخشی از کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید می خوانیم:

به تجربه دریافته ام که هرکس، هرقدر هم که موفق باشد، گاهی حال و حوصله ی انجام دادن کاری را که باید انجام بدهد، ندارد. این طبیعتِ بشر است. گاهی ما حوصله ی انجام دادن هیچ کاری را نداریم؛ حتی اگر این کار، کار موردعلاقه مان یا کاری باشد که نیازمان را تأمین می کند. اما آنچه آدم های موفق را از اشخاص عادی متمایز می کند این است که افراد موفق، در چنین مواقعی انگیزه ای درونی در خودشان ایجاد می کنند تا بر این سستی و بی حوصلگی غلبه یابند.

این وضعیت به طور مرتب در زندگی خودِ من هم پیش می آید، بنابراین روش هایی که در ادامه برای غلبه بر این وضعیت پیشنهاد داده ام، امتحان خود را پس داده و از بوته ی آزمایش سربلند بیرون آمده اند.

صادقانه ارزیابی کنید که آیا به استراحت احتیاج دارید یا نه. وقتی احساس می کنم حالِ انجام دادن کاری را ندارم، اولین کاری که می کنم همین است. شاید بی حالی ام به این دلیل باشد که خیلی سخت کار کرده ام و اکنون جسم و روحم به من خبر می دهد به راستی به کمی استراحت نیاز دارد. اینجاست که باید مسأله را صادقانه ارزیابی کنید، چون وقتی به استراحت نیاز نداریم هم ذهنمان به ما می گوید باید استراحت کنیم! اما گاهی جدی جدی باید کمی به خود استراحت بدهیم!

منبع: کتابراه

           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
           وودی آلن یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان آثار طنز در زمانه معاصر است. او با فیلم ها و نمایشنامه های خود برنده جوایز معتبر مختلفی چون جایزه او. هنری و اسکار شده است. از بهترین کتاب های وودی آلن می توان به عناوینی چون «حباب معلق» و «مرگ در می‌زند» اشاره کرد.