هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » معرفی کتاب » قدرت ضمیر ناخودآگاه »
۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن

علیرضا میری با کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه، به شما کمک می کند که از ابر رایانه بزرگ ذهن یعنی قدرت شگفت انگیز ضمیر ناخودآگاهتان آگاهی پیدا کنید تا بهترین مسیرها را برای ادامه زندگی انتخاب کنید و به موفقیت و آرامش دست پیدا کنید.

احتمالاً همه شما در زندگی نام ضمیر ناخودآگاه به گوشتان خورده و حتی شاید مطالبی هم در مورد آن خوانده باشید اما معمولاً به طور دقیق نمی دانید که چیست و چه کاری انجام می دهد؟ و یا چطور باید آن را مدیریت کرد؟

هنرستان رشته کامپیوتر معرفی کتاب

می توان گفت در حقیقت اگر ضمیر ناخودآگاه خود را پرورش داده و از آن استفاده کنید؛ یک متحد نیرومند برای شما در طول زندگی خواهد بود و برعکس اگر آن را به حال خود رها کنید، می تواند زندگی شما را به مسیرهای نادرستی بکشاند.
ضمیر ناخودآگاه بخشی جداناپذیر از وجود شماست و می تواند به شما کمک کند که از قدرت پنهان شده درون خود نهایت استفاده را بکنید.

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (قدرت ضمیر ناخودآگاه) با شما هستیم.

شما در طول زندگیتان باورها و عادت های رفتاری خاص خود را به صورت پیش فرض برنامه ریزی کردید و به طور ناخودآگاه زندگیتان در همان مسیر پیش می رود. دقیقاً مثل عادت های اخلاقی و فکری که به طور مداوم در ذهنتان تکرار می شود و به تفکرات ذهنی ناخودآگاه شما تبدیل می شوند. در حقیقت می توان گفت که همانطور که شما همیشه مدل هایی خاص از لباس ها را می پسندید، به همان شکل هم یک مدل فکر می کنید و ذهنتان مشغول افکاری خاص است. این همان چیزی است که به آن ضمیر ناخودآگاه می گویند.

این کتاب شما را به شکلی کامل و ساده راهنمایی می کند تا ضمیر ناخودآگاه خود را درک کنید؛ اگر واقعاً می خواهید که در زندگی خود به موفقیت و شادی برسید، باید از این موضوع که ذهن ناخودآگاهتان چگونه کار می کند و به چه صورت واکنش نشان می دهد، آگاه باشید؛ همچنین باید اعتقاد داشته باشید که هیچ زمانی برای رسیدن به رویاها و آرزوها دیر نیست.

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

خواندن این کتاب شما را با قدرت اعجاب انگیز ضمیر ناخودآگاهتان آشنا می کند تا بتوانید ذهن خود را طوری برنامه ریزی کنید که در تمام عرصه های زندگی موفق شوید و آرزوها و اهداف خود را عملی کنید.

جملات برگزیده کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه:

- هیچ گاه برای تبدیل شدن به آن فردی که می خواهید، دیر نیست.
- تا زمانی که تلاش نکرده اید، هرگز متوجه موفقیت یا عدم آن نخواهید شد.
- فکر کردن به چیزهای خوب و مثبت همچنین می تواند ضمیر ناخودآگاه را در رسیدن به موفقیت ترغیب کند.
- به جای انگشت گذاشتن روی خطاها یا نقاط ضعف تان تلاش کنید تا آنچه را که قابل تغییر است، شناسایی کنید.
- هر زمان که یک فکر منفی به ذهن تان وارد می شود، تلاش کنید تا با قدردانی از یک نکته ی خوب درباره ی خودتان به آن پاسخ دهید.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

در بخشی از کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه می خوانیم:

در ضمیر ناخودآگاه برداشت ها و تصمیم ها صورت می گیرد. روانشناسان بر این باورند که این ضمیر سرچشمه ی افکار، احساسات، بیداری معنوی و خلاقیت است. افراد می توانند از ضمیر خودآگاه خود به تغییر این مسئله بپردازند. هنگامی که شما بتوانید تفکر خودتان را تغییر بدهید و به قدرتی که ضمیر ناخودآگاه شما دارد ایمان بیاورید، بر اساس قانون جذب مطمئنا زندگی خیلی بهتر و شادتری خواهید داشت.

در طی مطالعاتی که اخیرا شده است اگر برای افکار و عملکردهای خود تردید داشته باشید، این موضوع روی هدف شما نیز تاثیر می گذارد. به طور ساده تر می توان بیان کرد که اگر شما به توانایی هایی که دارید ایمان ندارید خودتان را برای نتیجه شکست آماده کرده اید.

منبع: کتابراه

           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
           وودی آلن یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان آثار طنز در زمانه معاصر است. او با فیلم ها و نمایشنامه های خود برنده جوایز معتبر مختلفی چون جایزه او. هنری و اسکار شده است. از بهترین کتاب های وودی آلن می توان به عناوینی چون «حباب معلق» و «مرگ در می‌زند» اشاره کرد.