هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » نکات کنکوری »
۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين
 
نکات انواع حال
۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور ساعت ۱۰:۱۱

جزوه ی حال مفرد و جمله حالیه (حال جمله)، وسط استاد فرزاد قنبری

بیشتر بخوانید
جزوه معتلات شماره یک
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير ساعت ۱۱:۰

جزوه معتلات شماره یک تالیف استاد فزراد قنبری

بیشتر بخوانید
نکات تمییز
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۲:۱۰

نکات تمییر کنکور درس عربی، تالیف توسط استاد فرزاد قنبری

بیشتر بخوانید
مفاعیل
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۶:۷

نکات کنکوری مفاعیل درس عربی، تالیف توسط استاد فرزاد قنبری

بیشتر بخوانید
نکات ترجمه کنکور
۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين ساعت ۸:۲۷

نکات ترجمه کنکور درس عربی، تالیف توسط استاد فرزاد قنبری

بیشتر بخوانید
 
           هیچ کس از آینده خبر ندارد. نگرانی و ترس از آینده هم باعث نمی شود اوضاع به خوبی و خوشی سپری شود. باید قدم بردارید و پیش بروید تا ببینید چه می شود. کافی است تلاشتان را بکنید. در این مسیر از راهکارهای سودمند بهره بگیرید و، مهم تر از همه، باور داشته باشید که از عهده کار برمی آیید.
           در برخورد با بسیاری از اطرافیان تان یا هنگام گشت وگذار در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی، شاید گاهی احساس کنید که همه اعتماد به نفس دارند به غیراز شما. اما این احساس درست نیست. حتی موفق ترین افراد هم ممکن است گاهی با کمبود اعتماد به نفس دست و پنجه نرم کنند. در چنین مواردی، وجه تمایز افراد موفق آن است که آنها با مشکلات مربوط به اعتمادبه نفس آشنا هستند و در برخورد با چنین وضعیت هایی راهکارهای مناسبی را در پیش می گیرند.
           رشته علوم کامپیوتر برای مطالعه نحوه محاسبات به وجود آمد و یک راه ارتباطی موثر بین دانش کامپیوتر و ریاضی است؛ مهمترین هدف این رشته، دستیابی به بهترین روش، برای حل یک مسئله در کمترین زمان و با بالاترین دقت است.
           می‌توانید آدم مبارز، بی‌تفاوت یا چیزی بین این دو باشید. اگر می‌خواهید مقابله کنید باید بدانید تا چه حد، چطور و چگونه آن را انجام دهید. این مهم‌ترین گام در مرحله پسا بحران و یک انتخاب شخصی است.
           فقدان موجب افسردگی، از دست دادن انگیزه برای انجام امور روزانه زندگی، کاهش احساسات و عواطف و غمگینی در فرد می شود. این ها البته به جز واکنش اولیه است که طیفی از شوک تا خشم، نفرت، احساس گناه و اندوه عمیق را در بر دارد. اگر نتوانیم هیجان ناشی از فقدان را مدیریت کنیم به اختلال های جدی در روان و کار و زندگیمان بینجامد.