هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » دبیران »
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير
 
محمد فرشاد فر
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۱۹

معاونت انضباطی، سوابق آموزشی و اجرایی (35 سال سابقه آموزشی و اجرایی)

بیشتر بخوانید
ظریف عاشوری
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۱۷

مسئول اداری، سوابق اجرایی (34 سال سابقه آموزشی)

بیشتر بخوانید
اکبر پژم
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۱۵

مدیریت هنرستان، سوابق تحصیلی: کاردانی رشته الکترونیک/ کارشناسی مدیریت آموزشی/ کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

بیشتر بخوانید
بهرنگ مهاجر ایروانی
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۱۲

مدرس دروس رشته کامپیوتر سوابق تحصیلی: کارشناس کامپیوتر-نرم افزار، سوابق آموزشی: (12 سال سابقه آموزشی)

بیشتر بخوانید
فرزاد قنبری
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۹

سرگروه دروس عمومی / معاونت آموزش سوابق تحصیلی: کارشناسی حقوق قضایی سوابق آموزشی: (10 سال سابقه آموزشی)

بیشتر بخوانید
سید عباس زرگر
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۵

سرگروه درس ریاضی سوابق تحصیلی: کارشناسی دبیری ریاضی سوابق آموزشی: (25 سال سابقه آموزشی) وی دارای تالیف هم می باشند

بیشتر بخوانید
مهرداد مرادیان
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۲:۲

سرگروه رشته حسابداری سوابق تحصیلی: کاردانی ریاضی/کارشناسی حسابداری سوابق آموزشی: (35 سال سابقه آموزشی)

بیشتر بخوانید
پدرام اردابد
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت ۱۱:۵۹

سرگروه رشته گرافیک نقشه کشی معماری سوابق تحصیلی: کارشناسی دکور و صحنه آرایی، کارشناسی ارشد کارگردانی سوابق آموزشی:14 سال سابقه آموزشی

بیشتر بخوانید
 
           افزایش اعتماد به نفس یک فرایند تدریجی است که نیاز به آگاهی، تمرین و تغییر نگرش دارد. برای تقویت اعتماد به نفس، می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید
           بیل گیتس (Bill Gates) سیزده ساله بود که مدرسه امکان استفاده از کامپیوتر را برای دانش آموزانش فراهم کرد. او چنان به برنامه نویسی برای کامپیوتر علاقه مند شده بود که اجازه داشت در کلاس ریاضی شرکت نکند و در عوض زمانش را به برنامه نویسی بگذراند.
           در سال 1947 میلادی و در خانواده ای سخت گیر و نسبتا مذهبی در برزیل به دنیا آمد. ذهن پرسشگر و رؤیاپرداز کوئیلو از همان کودکی رؤیای نویسندگی را در سر می پرورانید
           وقتی اکثر معلمان شروع به برنامه ریزی دروس خود برای هفته می کنند، امیدوار کردن دانش آموزان یا ایجاد انگیزه و امید در محصل ها معمولا در الویت برنامه های تدریس شان نیست. با این حال، صرف کمی زمان در هر روز برای آموزش و تمرین مهارت‌های امید می‌تواند مزیت های روشن و سنجیده ای را برای دانش‌آموزان و کل کلاس درس به همراه داشته باشد.
           یکی از نوابغ مسلم ادبیات روسیه در قرن نوزدهم بود. دو رمانِ «جنگ و صلح» و «آنا کارنینا» از شاهکارهای فناناپذیر این داستان نویس شهیر به شمار می‌روند