هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » اخبار » آغاز سال تحصیلی 95-94 »
۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

به نام خالق مهر
با اهدای سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-1394 

حمد و سپاس خداوند منان که ما را خادم فرزندان مردان و زنان افتخار آفرین این مرز و بوم قرار داد که فرزندان ما پرچمدار تمدن کهن ایرانی و اسلام ناب محمدی هستند،لذا برخود فرض می دانیم که تمام تلاش خود را برای پرورش رهبران مبتکر و پرتخیل فردا به کار بریم و در این راستا اهداف ما در پنج بخش زیر خلاصه گردیده است :

  • تلاش در جهت رشد تمامی ابعاد وجودی فرزندانمان (ورزشی ،آموزشی،هنری و ...)
  • تلاش در جهت احترام به سنت ها و ارزش های اسلامی
  • درک تفاوت های فردی و قرار دادن دانش آموزان در معرض چالش های متنوع
  • ایجاد یک محیط فیزیکی شاد پر از رنگ و ایمن و سالم
  • ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان

تلاش ما معطوف به این مهم است که دانش آموزان در پایان تحصیلات خود تجارب هنرستان را فراموش نشدنی و دگرگون کننده بدانند.لذا امیدواریم ،راهنمایی ها و توصیه های شما اولیای گرامی در راستای تحقق اهداف فوق چراغ راه ما باشد.
و سخن آخر آن که ،ما برآنیم تا فرزندانمان را به روی هزاران هزار سوال باز کنیم زیرا آینده متضمن اشتیاق فرزندانمان به کسب مجهولات است .

هنرستان کمال دانش
اکبر پژم

           برای اینکه شاد و خوشحال باشید، نیاز به یک رویکرد چندجانبه و تمرکز بر روی جنبه‌های مختلف زندگی را دارید. خوشبختی یک حالت ذهنی و احساسی است که ممکن است در هر فرد به شکل‌های مختلفی تجربه شود
           افزایش اعتماد به نفس یک فرایند تدریجی است که نیاز به آگاهی، تمرین و تغییر نگرش دارد. برای تقویت اعتماد به نفس، می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید
           بیل گیتس (Bill Gates) سیزده ساله بود که مدرسه امکان استفاده از کامپیوتر را برای دانش آموزانش فراهم کرد. او چنان به برنامه نویسی برای کامپیوتر علاقه مند شده بود که اجازه داشت در کلاس ریاضی شرکت نکند و در عوض زمانش را به برنامه نویسی بگذراند.
           در سال 1947 میلادی و در خانواده ای سخت گیر و نسبتا مذهبی در برزیل به دنیا آمد. ذهن پرسشگر و رؤیاپرداز کوئیلو از همان کودکی رؤیای نویسندگی را در سر می پرورانید
           وقتی اکثر معلمان شروع به برنامه ریزی دروس خود برای هفته می کنند، امیدوار کردن دانش آموزان یا ایجاد انگیزه و امید در محصل ها معمولا در الویت برنامه های تدریس شان نیست. با این حال، صرف کمی زمان در هر روز برای آموزش و تمرین مهارت‌های امید می‌تواند مزیت های روشن و سنجیده ای را برای دانش‌آموزان و کل کلاس درس به همراه داشته باشد.